1C Home   |   Register   |   Today Posts   |   Members   |   UserCP   |   Calendar   |   Search   |   FAQ

Go Back   Official 1C Company forum > 1C Publishing > IL-2 Sturmovik: Birds of Prey

IL-2 Sturmovik: Birds of Prey Famous title comes to consoles.

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #51  
Old 12-16-2009, 07:10 PM
Desode Desode is offline
Senior Member
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 249
Default

Quote:
Originally Posted by stealth finger View Post
Cool story bro. You got spawncamped and a crap team. Welcome to online gaming.
Right on man ! LOL Best post I have seen in a long time, I'll be LOL all day long on this !.
Reply With Quote
  #52  
Old 12-16-2009, 07:12 PM
olife olife is offline
Senior Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: france
Posts: 972
Default

Quote:
Originally Posted by InfiniteStates View Post
He is indeed, and I have a PM to prove it - an officer and a gentleman
He's just really evil once he gets in his 153 lol
really very sympathetic thanks a lot!!!
maybe i m good with the 153 but it is easy with this plane
my results are not the same in sim with others planes
infinitestates and the others kick my ass of french,the reason is :they are really better than me and i must learn and train
that is all

good hunting brothers of battle
Reply With Quote
  #53  
Old 12-16-2009, 07:17 PM
olife olife is offline
Senior Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: france
Posts: 972
Default

Quote:
Originally Posted by InfiniteStates View Post
LOL - can you tell I'm bored at work?...
haha!!!!lol
very funny
lol!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply With Quote
  #54  
Old 12-16-2009, 07:21 PM
winny winny is offline
Senior Member
 
Join Date: Sep 2009
Location: Manchester UK
Posts: 1,507
Default

Quote:
Originally Posted by InfiniteStates View Post
LOL - can you tell I'm bored at work?...
Wow you managed to get a pic of evildkwookie and live... I'm impressed

The lightsaber is a nice touch.. made me lol.
Reply With Quote
  #55  
Old 12-16-2009, 08:06 PM
markyboyacebassist markyboyacebassist is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Cheltenham
Posts: 218
Smile Join the 666th Armegeddon Fighter-Bomber Squadron

Quote:
Originally Posted by zenmusic View Post
I've been playing about a month, a couple hours a day...

this is the end of my online play.. tonight .. tough to find a game .. then when I do... this is the scenario..

team play (or capture the field) about 5 players each side .... the end score ... my side about 6 kills ... the other side about 60-70...

every time I spawned.. i was alone.. with 3-4 attacking me..
...
what's the point??.. we could make a new game ; give twenty 5-year old children a spoon... or fork..
we grown men will just use knifes.. but one or two with have guns .. just in case..


great fun... we could do this forever...

why would the game designers even allow this? a simple algorithm could distribute the skill.. oh, but that would be a competition .. big guys don't like to lose..

okay.. then give me a plane equal in strength .. and I'll fight it out..

oh, .. well the big guys require an advantage in return for their time and effort and experience ..

so .. it's not a competition.. it's not a sport (not sporting.. but I doubt that has ever occurred to anyone)

.. a game? .. a waste of time.. spawn. dead .. spawn ..dead ..
I've finished 2 complete campaigns... I'll fly the bombers to fill out the game ...the game tells me I'm good, hitting the targets.. bombing accurate... the online doesn't match in any way .. the precision required to score...

okay... well then give me an advanced tutorial.. with 'Online' precision.. to practice and judge my skill..

oh.. there is no such thing... why would the developers bother.. they've already got my money.. and they make nothing from retaining me as an online player...

okay.. i'm gone
Hello Matey,
Why not hook up with us? We're all on a learning curve, all at different levels & want to enjoy this great game.
I'm way behind most players but there is no elitism here, just a common love of IL2 -BOB.
http://666thfighter-bomber.all-up.com/
Reply With Quote
  #56  
Old 12-16-2009, 08:30 PM
The M00ps The M00ps is offline
Member
 
Join Date: Sep 2009
Posts: 60
Default

My suggestion to the OP:

Avoid 'arcade' matches and play 'realistic' instead. It's really not much harder, and less of that crap goes on. 'Sim' is even better if you like it. It's easier to spawn without being noticed, since there's no big red arrow on your opponents screen pointing to you.
Reply With Quote
  #57  
Old 12-16-2009, 10:07 PM
lost cause
Guest
 
Posts: n/a
Thumbs up

This game throws you in the deep end in online play. Sink or swim dude. Take it as a challenge. You are the only one who can make it easier and more fun thru experience. I have to admit, the arcade camp looks like its split between vets and rookies, and the vets are having no mercy on anybody. I consider myself a pretty good arcade player, but some of these guys lately are damn good. They make amazing turns impossible in the other modes. Just keep playin. I'm an older guy and I guarentee if I can master this thing, so can you. The satisfaction of flaming some of these guys and hearing them get pissed is too much fun!!!! One guy I had to black list cuz his mouth is filthy and attitude is poor. Everytime I get in a match with him, I flame his ass as many times as I can and laugh like hell everytime I do. He never wins with me in the game. HAHAHAHA!!!
Reply With Quote
  #58  
Old 12-16-2009, 11:10 PM
f1rebrand f1rebrand is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Norwich, England.
Posts: 196
Default

Quote:
Originally Posted by lost cause View Post
One guy I had to black list cuz his mouth is filthy and attitude is poor. Everytime I get in a match with him, I flame his ass as many times as I can and laugh like hell everytime I do. He never wins with me in the game. HAHAHAHA!!!
Yeah some like to intimidate with their mics. RATMAN and Cherokee Colonnial for starters. Why don't they just play on Realistic or Sim instead of spoiling it for the rookies.
Reply With Quote
  #59  
Old 12-16-2009, 11:26 PM
Shadowcorp Shadowcorp is offline
Senior Member
 
Join Date: Aug 2009
Location: SOMEWHERE
Posts: 286
Default circular

just stick with strike untill your ready for a dogfight, the way i assess players is immortal pilot trophy/acheivement. If they've got it they're no rookie.
And more experienced players are in every game mode, it just so happens because arcade has the most players playing, that it has more of the experienced players than the other settings.
Reply With Quote
  #60  
Old 12-16-2009, 11:42 PM
dkwookie dkwookie is offline
Senior Member
 
Join Date: Nov 2009
Location: Yavin IV
Posts: 978
Default

Quote:
Originally Posted by f1rebrand View Post
Yeah some like to intimidate with their mics. RATMAN and Cherokee Colonnial for starters. Why don't they just play on Realistic or Sim instead of spoiling it for the rookies.
Both those guys are cool once once you get to know them. Ratman doesn't mean anything when he says stuff. He gives me lots of good natured banter when I enter his games and he is one of the best characters out there. Just don't break use rockets or 153s in his matches or you will get blasted
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT. The time now is 04:17 PM.

Based on a design by: Miner Skinz.com

Powered by vBulletin® Version 3.8.4
Copyright ©2000 - 2019, Jelsoft Enterprises Ltd.
Copyright © 2007 1C Company. All rights reserved.